Livrarea produselor achizitionate pe Ceasuri Shop

Livrarea coletelor este asigurata de catre noi, ceasuri-shop.ro, iar costul acesteia se stabileste in functie de valoarea totala a comenzii.

Asiguram transport gratuit pentru comenzile ce depasesc valoarea de 180 de lei si care se efectueaza pe teritoriul Romaniei.

Toate celelalte comenzi au un cost de livrare de 19 lei prin Curierat Rapid pe intreg teritoriul tarii.

Costul transportului se adauga la pretul produselor comandate si va este afisat in cosul de cumparaturi, fiind disponibil inainte de lansarea comenzii.

Livrarea se face prin curier, termenele fiind urmatoarele:

  • 1-3 zile lucratoare, pentru produsele aflate în stoc;
  • 10-20 de zile lucratoare, pentru produsele care nu se afla în stoc.

Livrare ceasuri

Procedura de livrare

Coletul este ambalat, etichetat si sigilat de catre noi. Firma de curierat ridica coletul si apoi il livreaza catre destinatar. In sarcina curierului revine si contactarea cumparatorului prin e-mail/SMS si telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul societatii de curierat nu reuseste contactarea cumparatorului, acesta are obligatia sa trimita alte doua avizari succesive. Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la prima avizare.

Pentru comenzile plasate vineri și în week-end, termenul de livrare stabilit conform celor de mai sus poate suporta intarzieri de maxim 1 zi lucratoare.

Livrarile se fac de luni pana vineri, intre orele 09:00 – 17:00 si sambata intre orele 09.00 – 14.00 doar pentru anumite localități.

In cazul comenzilor achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se calculeaza de la momentul in care este confirmata plata efectiva in contul bancar.

Cumparatorul are datoria de a verifica coletul in momentul  primirii, pentru a se asigura ca acesta este in bune conditii: sigilat, fara deformari, fara urme de rupere, fara urme de umezeala sau ud/umed.

Daca cumparatorul nu este multumit de starea coletului, el are dreptul de a refuza primirea si achitarea sumei datorate, specificand pe AWB sau intr-un proces verbal incheiat cu reprezentantul firmei de curierat. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.

Pentru a verifica statusul comenzii expediate prin firma de curierat DPD puteti folosi numerele de telefon puse la dispozitie de catre DPD, accesand acest link sau accesati pagina de urmarire colete online: https://www.dpd.com/ro_persoanefizice

Pentru a verifica statusul comenzii expediate prin firma de curierat UrgentCargus, puteti folosi datele puse la dispozitie accesand acest link sau accesati pagina de tracking online: https://app.urgentcargus.ro/Private/Tracking.aspx.